Utbildning: Marknadsföring

Mot det okända: Kundrelationen och handelsupplevelsen kommande 20 år

Vi rör oss i rasande fart in i en nya era där data och
teknologi kommer fortsätta forma konsumentens vardag och nya ytor för att mötas uppstår i Virtuell Verklighet (Virtual Reality) och röststyrning. Nu behöver handelsbolag (stora som små) rusta för att möta morgondagens kund och definiera hur de ska passa in den högteknologiska vardagen. Men mitt i all teknikhets har ingen har råd att tappa kundfokus! Upplevelsen står fortfarande i centrum där det som är minnesvärt leder till lojalitet. Och social kontakt, bekvämlighet och personalisering blir allt viktigare värden i mötet med varumärken.”

Patrik Stoopendahl är industridoktorand inom konsumtionsvetenskap och har föreläst om konsumenter, handel och marknadsföring i snart tio år. Han är medförfattare till prisbelönta boken ”Köprevolutionen” och doktorerar inom konsumentvetenskap med inriktning på handel och marknadsföring. Patrik är van att föreläsa för olika målgrupper. Från styrelser och ledningsgrupper till större sammanhang och konferenser, har han en förmåga att lägga sin tonalitet och presentationsteknik på en nivå som passar lyssnarna.

Datum: Torsdag 19 september
Tid: 08:00 – 12:00, Frukost serveras från 07.30
Plats: Göteborg City Konferens, Östra Larmgatan 16
Pris: Kostnadsfritt för Avenyföreningens samt Innerstadens medlemmar. No-showavgift på 250:- om inte avanmälan görs
Anmälan senast: Torsdag 12 september

Anmäl dig här!