Känner du ditt varumärke ut i fingerspetsarna?

Utbildning: Marknadsföring

Känner du ditt varumärke ut i fingerspetsarna?


För att ett varumärke ska vara framgångsrikt måste det ha en lika tydlig koppling till företagets vision och affärsmodell som det har till organisationens kultur och värderingar. För att kunna låta varumärket genomsyra organisationens alla beslut krävs att det är både starkt och äkta.

Välkommen på en utbildningsdag där varumärkesstrateg Gitta Hertzman Perez går igenom vad som krävs för att bygga ett starkt varumärke i tre faser; nulägesanalys, varumärkesstrategi samt implementering och efterlevnad. Pedagogisk föreläsning varvas med inspirerande övningar för att ge dig bästa inblick i konsten att leva sitt varumärke, varje dag och ända ut i fingerspetsarna, samt hur man implementerar med framgång så att hela organisationen kan fatta verksamhetsbeslut som bevisar varumärket.

 

Föreläsare:
Gitta Hertzman Perez, VD/Varumärkesstrateg på WonderBrand

Datum:                                   Onsdag 6 mars 2019
Tid:                                          08.00-12.00, frukost serveras från 07.30
Plats:                                      HIVE Harry Hjörnes plats, Östra Larmgatan 16
Pris:                                        Kostnadsfritt för medlemmar i Avenyföreningen och Innerstaden Göteborg. No-showavgift på 250 kr om inte avanmälan görs
Anmälan senast:                3 mars. Max 2 per medlemsföretag.

Anmäl dig här!

Vid frågor, kontakta:
Linda Jonsson, Avenyföreningen, 0733- 505 906, linda@avenyn.se
Erika Kern, Innerstaden Göteborg, 0709-63 23 72, erika.kern@innerstadengbg.se